Sprzedaż powierzchni reklamowych

- szkolenie dla pracowników biur reklamy

Każde przedsiębiorstwo prowadzi działania marketingowe. Wszyscy zdajemy sobie sprawę ze znaczenia reklamy oferty firmy (produktów lub usług) i jej wizerunku. Znamy również wielki wpływ Internetu na zwiększenie możliwości promocji marketingowej przedsiębiorstw. Warto skutecznie zadbać o wpływy z budżetów marketingowych potencjalnych reklamodawców. Osoby pracujące w działach sprzedaży reklam często słyszą opinie od potencjalnych klientów, że „reklama nie jest nam potrzebna”, „reklama w Państwa wydawnictwie jest za droga”, „nie mamy pieniędzy na reklamę”. Takie stwierdzenia potencjalnych reklamodawców to… marzenie każdego profesjonalnego handlowca zajmującego się sprzedażą powierzchni reklamowej! Osoba osądzająca w ten sposób reklamę w prasie najprawdopodobniej miała kontakt jedynie z nieprofesjonalistami, którzy chcieli jej sprzedać jedynie powierzchnię reklamową.

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia jest nauczenie uczestnika budowy własnego wizerunku  handlowca jako eksperta branżowego dla potencjalnego reklamodawcy. Każdy uczestnik szkolenia uzyska ponadto wiedzę, jak  utrzymać i doskonalić ten wizerunek. Po szkoleniu żaden z uczestników nie będzie sprzedawał powierzchni reklamowej - będzie tylko (aż) (...) - ciąg dalszy zdania poznasz na tym szkoleniu. (...) Żaden z uczestników po odbyciu szkolenia nie będzie tracić czasu na rozmowy o rabatach. Będzie prowadził rozmowy o nowych możliwościach, o klientach swojego rozmówcy etc. Gwarantujemy skuteczność w pracy przeszkolonych osób.

Sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odbywać się według sprawdzonej - a niewielu znanej - zasady: (...) - ta zostanie wyjawiona na tym szkoleniu. (...)

W celu umiejętnego budowania/doskonalenia wspomnianego wizerunku fachowca, szkolenie uwzględnia również aspekty z zakresów komunikacji, telemarketingu (jak i co mówić?), metody docierania do reklamodawców, prezentacji, obsługi Klienta, mowy ciała, sprzedaży i obsługi posprzedażnej.

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy nadzorujący i realizujący sprzedaż powierzchni reklamowych.

Korzyści dla uczestników

  • Nauczenie się stosowania w sposób profesjonalny metod sprzedaży powierzchni reklamowych.
  • Zwiększenie wynagrodzenia prowizyjnego, premii za efekty wykonywanej pracy.

Korzyści dla wydawców

  • Zatrudnianie profesjonalistów przygotowanych do efektywnej realizacji rentownego planu sprzedaży.
  • Utrwalenie wizerunku wiarygodnego i profesjonalnego partnera marketingowego w oczach reklamodawcy.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności. Uczestnicy będą mieli możliwość odegrania różnych  scenariuszy odnoszących się do realnych sytuacji sprzedaży powierzchni reklamowej. Metoda warsztatowa pozwoli zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Zapraszamy

Szybki kontakt:
+48 608 630 994
szkolenia@gration.pl

 

Szkoliliśmy m.in. pracowników firm:

  • Accor 
  • Agfa
  • AON Polska 
  • Aster 
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Bank Toyota Polska
  • Betafence
  • Centrum Medyczne LIM
  • Chespa 
  • Comarch
  • DB Schenker
  • Diverse 
  • Dom Wydawniczy Bellona
  • Energis 
  • Evizone Polska
  • Galeria Centrum
  • Grupa Topex
  • HP
  • Impet Computers
  • Instalator Polski
  • Intrum Justitia
  • Lotos Paliwa
  • Marks & Spencer
  • Medica 
  • Mercure 
  • Michelin Polska
  • MZA Warszawa
  • NEUCA
  • Orbis 
  • Orwak Polska
  • Pentacomp Systemy Informatyczne
  • PKN Orlen
  • Polkomtel (Plus GSM) 
  • Polska Agencja Rozwoju i Strategii
  • Port Lotniczy Łódź
  • Program Juventa
  • PZU
  • Relpol
  • Renault Truck Polska
  • Scania Polska 
  • SPEC 
  • Tama Polska
  • Telewizja Polska
  • Towarzystwo Ubezpieczeń Generali
  • TPSA 
  • Tramwaje Warszawskie
  • TV4 
  • TVN 
  • Unilogo
  • Vaillant
  • Wydawnictwo Charaktery
  • Wydawnictwo Jego Ego

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.