Umawianie spotkań handlowych

Jeśli nie masz czasu na szkolenie
- w dowolnym czasie zdobądź lub odśwież wiedzę,
a potem realizuj wyznaczone cele!

 

Zachęcamy do zapoznania się z materiałami szkoleniowymi, przygotowanymi specjalnie z myślą o autotreningu i doskonaleniu zawodowym. Każdy skrypt szkoleniowy stanowi kompendium wiedzy teoretycznej wspartej wieloma praktycznymi zastosowaniami.

Umawianie spotkań handlowych

Materiały szkoleniowe - Umawianie spotkań handlowychW treści tych materiałów szkoleniowych m.in. rozdziały:

  • Oswoić telefon
  • Kluczowy element w telemarketingu i umawianiu spotkań handlowych
  • 7 kluczowych umiejętności telefonicznego profesjonalisty
  • Rozmowa idealna
  • Elementy skutecznej komunikacji
  • Język mowy – głos, jakość mówienia, zakłócenia
  • Język perswazji, celowe formułowanie zdań
  • Sztuka zadawania pytań i uważnego słuchania
  • Analiza potrzeb w rozmowie telefonicznej
  • Rozpoznawanie motywów rozmówcy i dostosowanie się go nich (alternatywy)
  • Zasady i wskazówki dotyczące umawiania rozmów handlowych
  • Eliminowanie obiekcji, zachęcenie do rozmowy, przełamywanie barier etc.
  • Finalizowanie rozmowy – podsumowanie ustaleń przed spotkaniem
  • Ćwiczenia
  • Przykładowe rozmowy – scenariusze rozmów z różnymi wariantami otwarcia, zainteresowania, współpracy – z zastosowaniem we wszystkich branżach i rodzajach działalności

Zobacz, co znajdziesz w materiałach do szkolenia Umawianie spotkań handlowych

Konkretnie, z przykładami, skutecznie

Informacje o szkoleniu Telefoniczne umawianie spotkań handlowych

Materiały szkoleniowe
do samodzielnej nauki

Formularz zamówienia

Formularz zamówienia materiałów szkoleniowych


Szybki kontakt:
szkolenia@gration.pl

 

Materiały szkoleniowe - Jak sprzedawać powierzchnie reklamowe?


Materiały szkoleniowe - Telefoniczna windykacja


Materiały szkoleniowe - Opracowanie stategii marketingowej i wizerunkowej

 

 

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.