Profesjonalna obsługa klienta
w serwisie samochodowym

Trafne działania marketingowe są niezbędne również w warsztacie samochodowym. Rynek usług serwisowych charakteryzuje duża konkurencja i różnorodny poziom usług. Warto wiedzieć, jakie działania podjąć, aby nakłonić klientów do korzystania z usług swojego serwisu i zyskać ich lojalność. Z pewnością przyniesie to ekonomiczne korzyści.

Cele szkolenia

Omówienie cyklu obsługi klienta w serwisie samochodowym, zdobycie i utrwalenie profesjonalnych technik obsługi klienta. Przyswojenie technik umiejętnej komunikacji korzyści.

Odbiorcy szkolenia

Właściciele i zarządzający serwisami samochodowymi, pracownicy warsztatów zajmujący się obsługą klienta, pracownicy działów części zamiennych, pracownicy marketingu serwisów niezależnych oraz autoryzowanych, wszyscy zajmujący się sprzedażą oraz marketingiem usług, części zamiennych i akcesoriów, jakością obsługi, programami lojalnościowymi, współpracą z serwisami, organizacją i wspieraniem działań warsztatów.

Korzyści dla uczestników

Udoskonalenie i zdobycie nowych umiejętności profesjonalnej i efektywnej obsługi klienta.

Metody szkoleniowe

Zajęcia będą prowadzone w formie aktywizującego treningu, obejmującego krótkie omówienia, dyskusje, ćwiczenia indywidualne i grupowe. Część ćwiczeń jest nagrywana na kamerę wideo i magnetofon w celu przeprowadzenia analiz własnych zachowań i ich oceny. Pomaga to wyeliminować niewłaściwe nawyki i zastąpić je pożądanymi. Przyjęta w prowadzeniu zajęć metody pozwolą zainteresować uczestników i uzyskać ich osobiste zaangażowanie w prowadzonych ćwiczeniach.

Techniki wykorzystane w warsztacie

  • „Burza mózgów”
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Zapraszamy

Szybki kontakt:
+48 608 630 994
szkolenia@gration.pl

 

Szkoliliśmy m.in. pracowników firm:

  • Accor 
  • Agfa
  • AON Polska 
  • Aster 
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Bank Toyota Polska
  • Betafence
  • Centrum Medyczne LIM
  • Chespa 
  • Comarch
  • DB Schenker
  • Diverse 
  • Dom Wydawniczy Bellona
  • Energis 
  • Evizone Polska
  • Galeria Centrum
  • Grupa Topex
  • HP
  • Impet Computers
  • Instalator Polski
  • Intrum Justitia
  • Lotos Paliwa
  • Marks & Spencer
  • Medica 
  • Mercure 
  • Michelin Polska
  • MZA Warszawa
  • NEUCA
  • Orbis 
  • Orwak Polska
  • Pentacomp Systemy Informatyczne
  • PKN Orlen
  • Polkomtel (Plus GSM) 
  • Polska Agencja Rozwoju i Strategii
  • Port Lotniczy Łódź
  • Program Juventa
  • PZU
  • Relpol
  • Renault Truck Polska
  • Scania Polska 
  • SPEC 
  • Tama Polska
  • Telewizja Polska
  • Towarzystwo Ubezpieczeń Generali
  • TPSA 
  • Tramwaje Warszawskie
  • TV4 
  • TVN 
  • Unilogo
  • Vaillant
  • Wydawnictwo Charaktery
  • Wydawnictwo Jego Ego

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.