Strategia marketingowa

Strategia marketingowa

Jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces

Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową. Strategia marketingowa  – jako  koncepcje sprawnego działania na rynku, opiera się na możliwie najkorzystniejszym zestawie zasobów organizacji do realizacji celów organizacji. O ich skuteczności i przewadze konkurencyjnej organizacji decyduje prowadzona przez nią polityka m.in. w zakresie takich kluczowych elementów jak produkty, ceny, dystrybucja oraz promocji, jak również przewidywanie scenariuszy zmian w otoczeniu, wyznaczanie celów, środków i sposobów ich osiągnięcia.

Zrozumienie potrzeb klientów i odniesienie się do nich w spójnych strategiach marketingowej i wizerunkowej jest obecnie kluczowym czynnikiem tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku. Nie jest to dziś zadanie łatwe, bowiem większość klientów bardzo świadomie i racjonalnie podejmuje decyzje zakupowe. Większość stawia również bardzo wysokie wymagania, zaś dotarcie z komunikatami marketingowymi i wizerunkowymi staje się coraz trudniejsze.

Korzyści dla uczestników

  • zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
  • poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
  • wybór metod badań marketingowych
  • rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
  • poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
  • dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do konsumentów: ATL, BTL, nowe technologie, narzędzia niestandardowe
  • nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
  • zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
  • poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
  • umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
  • wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów marketingu (specjaliści, kierownicy, menedżerowie), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych – wszyscy zaangażowani w tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunkowej. Szkolenie wesprze tych, którzy pragną umiejętnie opracować i stosować skuteczne strategie marketingowe.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Ogólny program szkolenia

  • Audyt marketingowy
  • Strategiczne planowanie marketingu i wizerunku
  • Profil działalności i kompetencje
  • Filozofia i polityka marketingu i wizerunku
  • Analiza makro- i mikrootoczenia
  • Cele strategiczne, marketingowe i wizerunkowe
  • Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
  • Marketingowe grupy docelowe
  • Koncepcja marketingu – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
  • Budżet marketingowy i harmonogram wykonawczy
  • Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej
  • Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów marketingowych
  • Metody kontroli wyników
  • Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową

Miejsce i czas szkolenia

Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 uczestnika

Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

Zapisy

Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej. 

Terminy:

szkolenie-strategia marketingowa

Warszawa

4 czerwca 2018 r.
(poniedziałek)

21 czerwca 2018 r.
(czwartek)

6 lipca 2018 r.
(piątek)

16 lipca 2018 r.
(poniedziałek)

 

Dołącz do grupy
na szkolenie otwarte

Zapraszamy

Formularz zamówienia szkoleniaFormularz zamówienia szkolenia

Szybki kontakt:
+48 608 630 994
szkolenia@gration.pl

 

 

Szkolenie indywidualne

 

Termin, zakres
i miejsce

do uzgodnienia

 
 
 
Szybki kontakt:
szkolenia@gration.pl
+48 602 617 076

 

 

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.