Efektywna komunikacja z klientami

Intensywne warsztaty dla prawników

  • Nie otrzymujesz w terminie potrzebnych dokumentów i danych?
  • Starasz się dostarczać najlepsze rozwiązania i rzetelne informacje, a masz wrażenie, że docierają one do odbiorców jedynie w ograniczonym stopniu?
  • Pomimo wysokich kompetencji zespołu nie zawsze udaje się zamykać sprawy tak szybko, jak byś chciał(a)?
  • Współpracownicy chwalą Cię za elokwencję, ale w oczach klientów widzisz niezrozumienie?
  • Twoi klienci zwlekają z decyzją?
  • Nie pozyskujesz tylu nowych klientów, ilu byś chciał(a)?

To szkolenie jest dla Ciebie i dla Twojego zespołu!

Wykonywanie zawodu prawnika wymaga dogłębnej wiedzy fachowej. Prawnicy postrzegani są przez pryzmat specjalistycznej wiedzy oraz specyficznego języka, którym się posługują.

  • Jak zatem komunikować się i przekazywać informacje dotyczące kwestii prawnych osobom nie posiadającym takiego wykształcenia?
  • Jak precyzyjnie i zrozumiale przekazywać informacje?
  • Jak ułatwić klientowi podjęcie decyzji?
  • Jak być polecanym innym przez swoich klientów?

Na tych warsztatach odpowiadamy na te i inne pytania dotyczące komunikacji, tworzenia
i utrzymywania dobrych relacji z klientami oraz budowania wizerunku.

Zapraszamy wszystkich prawników, którzy chcą określić na nowo swoją pozycję na rynku, skorygować strategię wizerunkową, zastanowić się nad przyszłością, szukają nowej inspiracji i są zdeterminowani na wzrost efektywności prowadzonej przez siebie działalności.

§ 1. Cele szkolenia

Celem szkolenia jest analiza komunikacji prawnik-klient i wyciągnięcie z niej użytecznych wniosków. Uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia usprawniające proces komunikacji. Poznają swoje mocne i słabe strony w kontekście komunikowania się. Szkolenie pozwala przejrzeć się uczestnikom w lustrze i stanąć po drugiej stronie – po stronie klienta. Zapewniamy przyjazną, angażującą atmosferę.

§ 2. Odbiorcy szkolenia

Prawnicy kancelarii prawnych i podatkowych, zajmujący się relacjami z klientami oraz pozyskiwaniem nowych zleceń.

W szczególności:

  • Prawnicy
  • Aplikanci
  • Właściciele kancelarii
  • Partnerzy
  • Osoby uruchamiające swoje kancelarie
  • Prawnicy, którzy chcą stworzyć własną markę na rynku
  • Wszyscy, którzy chcą zdefiniować swoją prawniczą przyszłość.

§ 3. Korzyści dla uczestników

 Po tym szkoleniu:

  • szybciej i sprawniej porozumiesz się z klientami,
  • unikniesz nieporozumień,
  • łatwiej zdobędziesz nowych klientów,
  • szybciej i skuteczniej uzyskasz niezbędne informacje,
  • zyskasz opinię kompetentnego partnera w biznesie,
  • zachowasz lojalność klientów,
  • Twoi klienci zostaną ambasadorami Twojej marki,
  • odczujesz wzrost konkurencyjności świadczonych usług,
  • usprawnisz pracę własną i zespołu.