Savoir-vivre - wprowadzenie do etykiety w biznesie
Etykieta biznesu w sytuacjach zawodowych
Profesjonalny wizerunek w biznesie, który ma nam zapewnić pozytywny odbiór przez uczestników otoczenia biznesowego, to nie tylko wygląd zewnętrz...
Kolory w biznesie
Kolory to element komunikacji marketingowej o dużym wpływie na percepcję i świadomość odbiorców komunikatów marketingowych.
AI jako partner, nie rywal – nowa era w marketingu
AI doskonale radzi sobie z zadaniami, które są powtarzalne, analityczne i wymagają przetwarzania ogromnych ilości danych w ułamku sekundy.
AI w codziennym życiu – szanse i zagrożenia
Sztuczna inteligencja (AI) odgrywa kluczową rolę. Od medycyny po edukację, od transportu po rozrywkę – algorytmy uczące się penetrują niemal każdy aspekt lud...
Strategicze cele marketingowe
Pięć rodzajów marketingowych celów strategicznych, o których trzeba wiedzieć.
Czym jest komunikacja marketingowa
Czym jest zintegrowana komunikacja marketingowa i skąd brać pomysły na komunikaty.
Komunikacja marketingowa
Zintegrowana komunikacja marketingowa - definicja, opis
Poligrafia w marketingu

Bigowanie - proces introligatorski polegający na odciskaniu (wgniataniu) rowków w materiale, np. papierze lub kartonie w celu ułatwienia jego złamywania (...
Growth Marketing

Growth marketing to nie jest tylko „marketing dla startupów”. To pełnoprawna, skuteczna strategia rozwoju, która może być wdrożona także w ...
Funkcje marketingu

Funkcje marketingu w firmie zależą od przyjętego modelu biznesowego oraz struktury organizacyjnej.
Formułowanie celów marketingowych i wizerunkowych
Podstawowe zasady wyznaczania strategicznych i operacyjnych celów marketingowych i wizerunkowych.
Elementy strategii marketingowej
Główne składowe strategii marketingowej, czyli jakie informacje muszą się w niej znaleźć, aby była przydatna.
Jesteśmy sprawnie działającą kompleksową agencją marketingową.
Realizujemy różne prace - małe i wielkie, od operacyjnych po strategiczne.
Z wykorzystaniem różnorodnych instrumentów marketingu online i offline.
