Plan marketingowy

Jak napisać i realizować, aby osiągnąć cele i dobre wskaźniki

Umiejętność planowania i realizacji działań marketingowych to wyznacznik skutecznego ekonomicznie istnienia firmy. Niewłaściwie określone cele marketingowe, brak informacji i nieumiejętna analiza istniejących, brak pewności wytyczonych działań - nie prowadzą do sukcesu. Strategia marketingowa firmy to wypadkowa dobrze dobranych i określonych celów, źródeł finansowania, instrumentów marketingowych i metod kontroli.

Głównym celem planu marketingowego jest dopasowanie strategii i narzędzi marketingowych do osiągnięcia wyznaczonych celów w oparciu o przeprowadzoną analizę szans, zagrożeń, sił i słabości firmy. Profesjonalnie opracowany plan marketingowy zapewnia skuteczne wdrożenie przyjętej strategii marketingu przy rozsądnym budżecie, a jego autorowi i wykonawcom daje kontrolę i pewność siebie w osiągnięciu wyznaczonych celów.

Cele szkolenia

  • przedstawienie zasad planowania  marketingowego w ujęciu praktycznym
  • prezentacja problematyki marketingowej i strategii marketingowych
  • przećwiczenie umiejętności myślenia marketingowego
  • zapoznanie z najnowszymi tendencjami w tej dziedzinie
  • ukazanie planowania strategicznego w oparciu o realizowane wyniki i  stawiane cele
  • umiejętność opracowywania strategii i definiowania celów operacyjnych i strategicznych
  • umiejętność bieżącej analizy marketingowej w oparciu o dostępne dane
  • intensywny trening rozwiązywania problemów marketingowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów marketingu (pracownicy, kierownicy, menedżerowie działów marketingu), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych. Pracownicy i menedżerowie działów sprzedaży, zajmujący się gromadzeniem  danych marketingowych. Idealne szkolenie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz właścicieli małych i średnich firm.

Korzyści dla uczestników

  • Uporządkowanie wiedzy na temat planowania marketingowego
  • Usystematyzowanie informacji i sposobów analizy pozycji firmy na rynku
  • Udoskonalenie umiejętności tworzenia i realizacji planu marketingowego
  • Prowadzenie umiejętnej analizy elementów planu marketingowego
  • Wypracowanie metod oceny stopnia realizacji planu i skuteczności działań podejmowanych przez dział marketingu
  • Poszerzenie umiejętności o wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Ogólny program szkolenia

  1. Ab ovo, czyli audyt marketingowy

  2. Analizy niezbędne do wykorzystania w planie marketingowym

  3. Opracowanie planu strategicznego

  4. Opracowanie planu taktyczno-operacyjnego

  5. Przygotowanie do wdrożenia i powiązanie planu z innymi działaniami firmy

Miejsce i czas szkolenia

Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 uczestnika

Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

Zapisy

Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

Terminy:

szkolenie-plan marketingowy

Warszawa

30 maja 2018 r.
(środa)

8 czerwca 2018 r.
(piątek)

19 czerwca 2018 r.
(wtorek)

10 lipca 2018 r.
(wtorek)

13 lipca 2018 r.
(piątek)

 

Dołącz do grupy
na szkolenie otwarte

Zapraszamy

Formularz zamówienia szkoleniaFormularz zamówienia szkolenia

Szybki kontakt:
+48 608 630 994
szkolenia@gration.pl

 

 

Szkolenie indywidualne

 

Termin, zakres
i miejsce

do uzgodnienia

 
 
 
Szybki kontakt:
szkolenia@gration.pl
+48 602 617 076

 

 

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.