Sprzedaż reklam

Sprzedaż powierzchni reklamowych

Szkolenie dla specjalistów ds. sprzedaży reklam

Każda firma angażuje się w działania marketingowe. Wszyscy rozumiemy, jak istotne są reklama oraz wizerunek firmy (produkcji lub usług). Doskonale zdajemy sobie również sprawę z ogromnego wpływu Internetu, który znacząco zwiększa możliwości promowania przedsiębiorstw. Warto efektywnie zarządzać wydatkami z budżetów marketingowych potencjalnych reklamodawców. Pracownicy działów sprzedaży reklam nierzadko spotykają się z opiniami potencjalnych klientów, którzy mówią, że „reklama nie jest nam potrzebna”, „reklama w Państwa wydawnictwie jest za droga” lub „nie mamy funduszy na reklamowanie się na portalach”. Tego rodzaju komentarze od przyszłych reklamodawców są marzeniem każdego profesjonalnego handlowca zajmującego się sprzedażą powierzchni reklamowej! Osoby, które tak oceniają reklamę w prasie, internecie i na innych nośnikach, zwykle miały do czynienia jedynie z niekompetentnymi sprzedawcami, którzy oferowali im wyłącznie miejsce na reklamy.

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia jest nauczenie uczestnika budowy własnego wizerunku  handlowca jako eksperta branżowego dla potencjalnego reklamodawcy. Każdy uczestnik szkolenia uzyska ponadto wiedzę, jak  utrzymać i doskonalić ten wizerunek. Po szkoleniu żaden z uczestników nie będzie sprzedawał powierzchni reklamowej - będzie tylko (aż) (...) - ciąg dalszy zdania poznasz na tym szkoleniu. (...) Żaden z uczestników po odbyciu szkolenia nie będzie tracić czasu na rozmowy o rabatach. Będzie prowadził rozmowy o nowych możliwościach, o klientach swojego rozmówcy etc. Gwarantujemy skuteczność w pracy przeszkolonych osób.

Sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odbywać się według sprawdzonej - a niewielu znanej - zasady: (...) - ta zostanie wyjawiona na tym szkoleniu. (...)

W celu umiejętnego budowania/doskonalenia wspomnianego wizerunku fachowca, szkolenie uwzględnia również aspekty z zakresów komunikacji, telemarketingu (jak i co mówić?), metody docierania do reklamodawców, prezentacji, obsługi Klienta, mowy ciała, sprzedaży i obsługi posprzedażnej.

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy nadzorujący i realizujący sprzedaż powierzchni reklamowych.

Korzyści dla uczestników

  • Nauczenie się stosowania w sposób profesjonalny metod sprzedaży powierzchni reklamowych.
  • Zwiększenie wynagrodzenia prowizyjnego, premii za efekty wykonywanej pracy.

Korzyści dla wydawców

  • Zatrudnianie profesjonalistów przygotowanych do efektywnej realizacji rentownego planu sprzedaży.
  • Utrwalenie wizerunku wiarygodnego i profesjonalnego partnera marketingowego w oczach reklamodawcy.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności. Uczestnicy będą mieli możliwość odegrania różnych  scenariuszy odnoszących się do realnych sytuacji sprzedaży powierzchni reklamowej. Metoda warsztatowa pozwoli zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Miejsce i czas szkolenia

Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 uczestnika

Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

Zapisy

Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży. Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

DZIAŁAMY W CAŁEJ POLSCE

Mamy siedzibę w Warszawie. Odległość nie ma znaczenia. Obsługujemy klientów z całej Polski. Zapraszamy.