Strategia wizerunkowa

Jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces

Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową. Strategie – marketingowa i wizerunkowa – jako  koncepcje sprawnego działania na rynku, opierają się na możliwie najkorzystniejszym zestawie zasobów organizacji do realizacji celów organizacji. O ich skuteczności i przewadze konkurencyjnej organizacji decyduje prowadzona przez nią polityka m.in. w zakresie takich kluczowych elementów jak produkty, ceny, dystrybucja oraz promocji, jak również przewidywanie scenariuszy zmian w otoczeniu, wyznaczanie celów, środków i sposobów ich osiągnięcia.

Zrozumienie potrzeb klientów i odniesienie się do nich w spójnych strategiach marketingowej i wizerunkowej jest obecnie kluczowym czynnikiem tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku. Nie jest to dziś zadanie łatwe, bowiem większość klientów bardzo świadomie i racjonalnie podejmuje decyzje zakupowe. Większość klientów stawia bardzo wysokie wymagania, zaś dotarcie z komunikatami marketingowymi i wizerunkowymi staje się bardzo trudne.
 

Korzyści dla uczestników

  • zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
  • poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
  • wybór metod badań wizerunkowych
  • rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
  • poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
  • dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do grup docelowych
  • nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
  • zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
  • poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
  • umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
  • wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów marketingu i public relations (specjaliści, kierownicy, menedżerowie), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe i wizerunkowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych – wszyscy zaangażowani w tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunkowej. Wszyscy, którzy pragną umiejętnie stosować skuteczne strategie marketingowe i wizerunkowe.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Ogólny program szkolenia

  • Audyt wizerunku organizacji
  • Strategiczne planowanie działań public relations
  • Profil działalności i kompetencje
  • Filozofia i polityka wizerunku
  • Analiza otoczenia i konkurencji
  • Cele strategiczne organizacji i wizerunkowe
  • Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
  • Wizerunkowe grupy docelowe
  • Koncepcja wizerunku – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
  • Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
  • Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej i wizerunkowej
  • Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów wizerunkowych
  • Metody kontroli wyników
  • Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową

Miejsce i czas szkolenia

Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 uczestnika

Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

Zapisy

Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.