Strategia wizerunkowa

Strategia wizerunkowa

Jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces

Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową. Strategie – marketingowa i wizerunkowa – jako  koncepcje sprawnego działania na rynku, opierają się na możliwie najkorzystniejszym zestawie zasobów organizacji do realizacji celów organizacji. O ich skuteczności i przewadze konkurencyjnej organizacji decyduje prowadzona przez nią polityka m.in. w zakresie takich kluczowych elementów jak produkty, ceny, dystrybucja oraz promocji, jak również przewidywanie scenariuszy zmian w otoczeniu, wyznaczanie celów, środków i sposobów ich osiągnięcia.

Zrozumienie potrzeb klientów i odniesienie się do nich w spójnych strategiach marketingowej i wizerunkowej jest obecnie kluczowym czynnikiem tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku. Nie jest to dziś zadanie łatwe, bowiem większość klientów bardzo świadomie i racjonalnie podejmuje decyzje zakupowe. Większość klientów stawia bardzo wysokie wymagania, zaś dotarcie z komunikatami marketingowymi i wizerunkowymi staje się bardzo trudne.
 

Korzyści dla uczestników

  • zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
  • poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
  • wybór metod badań wizerunkowych
  • rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
  • poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
  • dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do grup docelowych
  • nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
  • zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
  • poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
  • umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
  • wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów marketingu i public relations (specjaliści, kierownicy, menedżerowie), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe i wizerunkowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych – wszyscy zaangażowani w tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunkowej. Wszyscy, którzy pragną umiejętnie stosować skuteczne strategie marketingowe i wizerunkowe.

Metody szkoleniowe

Nasze jednodniowe szkolenie ma charakter interaktywnego warsztatu. Łączy krótkie wykłady eksperckie z praktycznymi ćwiczeniami indywidualnymi. Dzięki temu uczestnik aktywnie zdobywa nowe umiejętności i wychodzi ze szkolenia z gotowym planem działania.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty ukończenia szkolenia

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Ogólny program szkolenia

  • Audyt wizerunku organizacji
  • Strategiczne planowanie działań public relations
  • Profil działalności i kompetencje
  • Filozofia i polityka wizerunku
  • Analiza otoczenia i konkurencji
  • Cele strategiczne organizacji i wizerunkowe
  • Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
  • Wizerunkowe grupy docelowe
  • Koncepcja wizerunku – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
  • Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
  • Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej i wizerunkowej
  • Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów wizerunkowych
  • Metody kontroli wyników
  • Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową

Miejsce i czas szkolenia

To intensywne szkolenie trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 - 3 uczestników z Twojej firmy

Cena szkolenia - 5320 zł netto. Obejmuje przygotowanie zakresu szkolenia wg potrzeb uczestnika, dzień szkoleniowy w Twojej siedzibie, standardowo w godzinach 9:00-17:00, praktyczne materiały szkoleniowe, certyfikat szkolenia, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

W ramach naszego jednodniowego szkolenia otrzymujesz:

✅ Indywidualną opiekę eksperta-trenera przez cały dzień

✅ Komplet unikalnych materiałów szkoleniowych

✅ Certyfikat ukończenia szkolenia (Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową)

✅ Praktyczne ćwiczenia dostosowane do specyfiki Twojej firmy

✅ Nieograniczony czasowo kontakt z trenerem po zakończeniu zajęć

✅ Gwarancję satysfakcji z uzyskanej wiedzy

 

Zapisy na szkolenie

Ustal z nami termin i miejsce - prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia powinny być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej. 

Dlaczego warto wybrać właśnie nasze szkolenie?

✅ Indywidualne podejście – szkolenie odbywa się nawet dla jednego uczestnika. Cała uwaga trenera skupiona jest na Tobie i Twoim biznesie.

✅ Praktyczna wiedza – zero teorii bez pokrycia. Tylko sprawdzone narzędzia i metody, które natychmiast wdrożysz w swojej firmie.

✅ Trener - praktyk – uczysz się od eksperta z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych dla firm z różnych branż.

✅ Konkretne efekty – po zakończeniu szkolenia wychodzisz z gotowym planem działania, pewnością siebie oraz certyfikatem potwierdzającym zdobyte kompetencje.

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży. Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

DZIAŁAMY W CAŁEJ POLSCE

Mamy siedzibę w Warszawie. Odległość nie ma znaczenia. Obsługujemy klientów z całej Polski. Zapraszamy.