Strategia wizerunkowa

Strategia wizerunkowa

Jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces

Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową. Strategie – marketingowa i wizerunkowa – jako  koncepcje sprawnego działania na rynku, opierają się na możliwie najkorzystniejszym zestawie zasobów organizacji do realizacji celów organizacji. O ich skuteczności i przewadze konkurencyjnej organizacji decyduje prowadzona przez nią polityka m.in. w zakresie takich kluczowych elementów jak produkty, ceny, dystrybucja oraz promocji, jak również przewidywanie scenariuszy zmian w otoczeniu, wyznaczanie celów, środków i sposobów ich osiągnięcia.

Zrozumienie potrzeb klientów i odniesienie się do nich w spójnych strategiach marketingowej i wizerunkowej jest obecnie kluczowym czynnikiem tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku. Nie jest to dziś zadanie łatwe, bowiem większość klientów bardzo świadomie i racjonalnie podejmuje decyzje zakupowe. Większość klientów stawia bardzo wysokie wymagania, zaś dotarcie z komunikatami marketingowymi i wizerunkowymi staje się bardzo trudne.

Korzyści dla uczestników

  • zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
  • poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
  • wybór metod badań wizerunkowych
  • rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
  • poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
  • dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do grup docelowych
  • nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
  • zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
  • poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
  • umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
  • wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów marketingu i public relations (specjaliści, kierownicy, menedżerowie), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe i wizerunkowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych – wszyscy zaangażowani w tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunkowej. Wszyscy, którzy pragną umiejętnie stosować skuteczne strategie marketingowe i wizerunkowe.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Ogólny program szkolenia

  • Audyt wizerunku organizacji
  • Strategiczne planowanie działań public relations
  • Profil działalności i kompetencje
  • Filozofia i polityka wizerunku
  • Analiza otoczenia i konkurencji
  • Cele strategiczne organizacji i wizerunkowe
  • Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
  • Wizerunkowe grupy docelowe
  • Koncepcja wizerunku – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
  • Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
  • Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej i wizerunkowej
  • Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów wizerunkowych
  • Metody kontroli wyników
  • Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową

Miejsce i czas szkolenia

Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 uczestnika

Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

Zapisy

Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

Terminy:

szkolenie-strategia wizerunkowa public relations

Warszawa

15 października 2019 r.
(wtorek)

30 października 2019 r.
(środa)

12 listopada 2019 r.
(wtorek)

28 listopada 2019 r.
(czwartek)

 

Dołącz do grupy
na szkolenie otwarte

Zapraszamy

Formularz zamówienia szkoleniaFormularz zamówienia szkolenia

Szybki kontakt:
+48 608 630 994
szkolenia@gration.pl

 

 

Szkolenie indywidualne

 

Termin, zakres
i miejsce

do uzgodnienia

 
 
 
Szybki kontakt:
szkolenia@gration.pl
+48 602 617 076

 

 

MARKETING CONSULTING & TRAINING PARTNER

Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i utrzymanie przewagi konkurencyjnej naszych klientów.