Telefoniczne umawianie spotkań i telesprzedaż

Jak powiedzieć i osiągnąć cel, czyli jakość mówienia

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy nie chcą już słyszeć w słuchawce zdań w stylu: „Nie, dziękujemy. Nie jesteśmy zainteresowani. Jesteśmy zadowoleni z usług naszych dostawców."

Skuteczna rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem zwiększa motywację i efektywność działań pracownika, ale również wpływa na realizacje planu sprzedaży. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych to klucz do sukcesu w sprzedaży. Sztuka ta jednak nie jest łatwa, a bywa nawet żmudna i niewdzięczna. Nie wszystko da się sprzedać przez telefon. W przypadku sprzedaży wymagającej kontaktu osobistego ważne jest spotkanie z klientem.

Dobra relacja biznesowa zawsze rozpoczyna się od nawiązania kontaktu. Można perfekcyjnie opanować teorię sztuki sprzedaży, ale każdy doświadczony handlowiec powie, że to nie wszystko. Dlatego proponujemy szkolenie, na którym uczymy i trenujemy sposoby panowania nad emocjami oraz kontrolowania i panowania nad rozmową telefoniczną przez handlowców. Uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększyć własną efektywność w zakresie sprzedaży lub umawiania spotkań i za pierwszym razem skutecznie osiągać cel. Powiemy również jak radzić sobie z odmowami.

Im więcej skutecznych spotkań, tym większe szanse na zwiększenie liczby klientów.

Cele szkolenia

Szkolenie w postaci intensywnego treningu, prowadzone przez praktyka, który zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu w sprzedaży – sposoby i metody przekazywania informacji z zachowaniem wysokiej jakości i profesjonalizmu. Celem jest zdobycie i udoskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera oraz przezwyciężania sytuacji trudnych w kontaktach telefonicznych.

Odbiorcy szkolenia

Handlowcy i wszyscy inni pracownicy, którzy chcieliby być podziwiani za skuteczne i ekonomiczne rozmowy z klientem przez telefon, których celem jest umówienie spotkania.

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie motywacji do prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Zdobycie umiejętności omijania „bramkarzy" i podobnych
  • Spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych
  • Utrwalenie poczucia swojej siły przekonywania i pewności w rozmowach telefonicznych
  • Odzyskanie kontroli i przejmowanie inicjatywy w trakcie przyszłych rozmów z klientami
  • Skuteczne i bezstresowe rozmowy z klientami, prowadzące do spotkań biznesowych

Metody

Szkolenie oparte jest na metodach interaktywnych, prowadzone metodą warsztatową,  co pozwala na pełne skupienie się na umiejętnościach praktycznych. Przyjęte do prowadzenia warsztatów metody pozwolą zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w prowadzone ćwiczenia.

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Miejsce i czas szkolenia

Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 uczestnika

1300+23%VAT

Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

Zapisy

Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.