Skuteczny handlowiec

Czyli jak szybko osiągnąć sukces w sprzedaży

Cele szkolenia

Zwiększenie kompetencji sprzedażowych poprzez usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie:

  • Przygotowanie do kontaktu z klientem – jak zainteresować, aby pomóc klientowi. 
  • Skuteczna komunikacja z klientem.
  • Umawianie spotkań handlowych.
  • Wizyta i rozmowa handlowa – budowanie długofalowych pozytywnych relacji.
  • Sposoby skutecznych wpływów na decyzję o zakupie – badanie potrzeb.
  • Reakcja na obiekcje klienta. 
  • Metody prezentacji ceny i produktów/usług – ćwiczenia.
  • Najskuteczniejsze elementy negocjacji w procesie sprzedaży.
  • Proces zamykania sprzedaży.
  • Wzrost sprzedaży – to, co nieuniknione od dziś.

Wytyczne do praktycznego stosowania informacji natychmiast użytecznych, zdobytych na tym szkoleniu.

Efekty skutecznej sprzedaży do uzyskania natychmiast!

Odbiorcy szkolenia

Szkolenie dla pracowników działów sprzedaży, nowo zatrudnionych jako doradcy klienta lub przedstawiciele handlowi, telesprzedawców itp., a także dla osób pragnących podjąć satysfakcjonującą pracę w sprzedaży.

Korzyści dla uczestników

  • podniesienie kwalifikacji,
  • samorealizacja i wzrost efektywności w życiu zawodowym,
  • poznanie mechanizmów wywierania wpływu w procesie sprzedaży,
  • skuteczne radzenie sobie z wątpliwościami klienta,
  • rozwinięcie umiejętności interpersonalnych,
  • utrwalenie sprawdzonych technik ułatwiających rozpoznanie potrzeb klienta,
  • poznanie sposobów skutecznego pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania
         pozytywnych relacji z dotychczasowymi,
  • poznanie technik negocjacji stosowanych w perswazji sprzedażowej,
  • nieunikniony wzrost własnej motywacji, satysfakcji i stabilności zawodowej.

Korzyści dla firmy

  • wzrost konkurencyjności firmy,
  • efektywność i profesjonalizm pracownika,
  • zadowolenie klienta,
  • budowanie długoterminowych relacji pomiędzy klientem a firmą,
  • budowanie marki i wizerunku firmy.

Ogólny program szkolenia

  1. Proces sprzedaży.
  2. Atmosfera budowania kontaktu z klientem - pierwsze wrażenie, wizerunek firmy.
  3. Techniki nawiązywania kontaktu z każdym klientem.
  4. Wzbudzenie zainteresowania.
  5. Poznawanie potrzeb klientów.
  6. Tajniki skutecznego doboru prezentacji do typu klienta.
  7. Wywieranie wpływu na klienta.
  8. Odróżnienie obiekcji od oporu.
  9. Skuteczne przedstawianie cen.
  10. Negocjacje cenowe i obrona marży.
  11. Trening skutecznych zachowań w sytuacjach konfliktowych i wobec nietypowych klientów.
  12. Techniki finalizacji oraz utrzymywanie kontaktów po sprzedaży.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

Certyfikaty

Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

Miejsce i czas szkolenia

Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

Cena dla 1 uczestnika

Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

Zapisy

Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.