Szkolenia dla specjalistów ds. marketingu, public relations i sprzedaży
W przypadku możliwości zaspokojenia uniwersalnych potrzeb, organizujemy szkolenia otwarte, z gwarancją wybitnej staranności i skuteczności.
Dodatkową korzyścią tego typu szkoleń jest to, że uczestnicy mogą wymienić poglądy z innymi pracującymi na podobnych stanowiskach, w innych firmach, nierzadko nawiązując przy tym nowe kontakty biznesowe.
Kilka dni przed szkoleniem, zawsze pytamy o oczekiwania dotyczące programu i celów szkolenia. Po uwzględnieniu oczekiwań trener dopasowuje przebieg szkolenia do potrzeb grupy.
Nasza rola nie sprowadza się tylko do przeprowadzenia skutecznego szkolenia. Pomagamy naszym uczestnikom wdrożyć nabyte i udoskonalone umiejętności w pracy zawodowej. Satysfakcji ze szkolenia dopełniamy poprzez zapewnienie konsultacji z trenerem po zakończeniu szkolenia. Każdy z uczestników ma możliwość konsultacji telefonicznych i pisemnych przez nieograniczony okres.
Szkolenia prowadzimy w formie zajęć warsztatowych z zastosowaniem metod interaktywnych, umożliwiających skuteczne przyswajanie nowych informacji i umiejętności.
Każde ze szkoleń uwzględnia wiele metod interaktywnych, co wymaga osobistego kontaktu między członkami grupy, i gwarantuje ich zaangażowanie.
Zakres działań w przeprowadzeniu szkolenia otwartego:
- Określenie potrzeb i celów grupy szkoleniowej
- Dostosowanie programu w miarę potrzeby
- Szkolenie
- Ocena szkolenia i weryfikacja osiągnięcia celów
- Podsumowanie szkolenia dla uczestników i kadry zarządzającej
Specjalizujemy się we wszystkich zagadnieniach dotyczących marketingu oraz osób nim się zajmujących.
Spółka jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010
Stała oferta szkoleń otwartych:
Marketing:
Plan marketingowy
Strategia reklamy i współpraca z agencją reklamową
ATL-BTL
Planowanie marketingowe
Zarządzanie marką
Komunikacja marketingowa
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Kampanie reklamowe
Trendy we współczesnym marketingu
Pozycjonowanie produktu
Programy lojalnościowe
Badanie konsumentów - skuteczna ocena potencjału rynkowego
Badania rynkowe i marketingowe
Wskaźniki marketingowe
Marketing internetowy, SEM, SEO:
Google AdWords - wykorzystaj moc Internetu i zwiększ sprzedaż
Google AdWords - poziom podstawowy
Google AdWords - poziom zaawansowany
Marketing w zarządzaniu zasobami ludzkimi:
Public Relations:
PR w firmie
Sztuka wystąpień publicznych
Sztuka prezentacji
Komunikacja w biznesie:
Komunikacja marketingowa
NLP w biznesie
Sprzedaż, negocjacje:
Skuteczny handlowiec, czyli jak szybko osiągać sukcesy w sprzedaży (wariant I)
Podstawy sztuki sprzedaży
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Zaawansowane techniki sprzedaży
Trudne sytuacje w sprzedaży
Umawianie spotkań
Negocjacje
Negocjacje kupieckie
Negocjacje zaawansowane
Negocjacje międzykulturowe
Proaktywność w sprzedaży
Sprzedaż przez telefon
Profesjonalna obsługa klienta
Telemarketing
Sprzedaż powierzchni reklamowych
Reklamacje/zarządzanie emocjami
Umiejętności interpersonalne:
Motywacja i AutomotywacjaInteligencja emocjonalnaWypalenie zawodowe
Odporność na stres i manipulacje
Wystąpienia publiczne, Autoprezentacja
Asertywność
Techniki kreatywności
Wizerunek nowoczesnej recepcji
Zarządzanie stresem
Sztuka perswazji
Etykieta biznesu
Inteligencja emocjonalna w pracy
Komunikacja interpersonalna
Team Building – budowanie zespołu
Praca w zespole
Marketing branżowy:
Rozmowy windykacyjne przez telefon
Budowanie wizerunku w branży turystycznej
Lider w firmie produkcyjnej
Marketing usług serwisowych
Komunikacja z klientami w kancelarii prawnej