Organizacja spotkań i konferencji prasowych

W ramach promocji wizerunku i oferty naszych klientów jesteśmy przygotowani do kompleksowych realizacji  różnych spotkań biznesowych.

  • Kompleksowa organizacja i wsparcie podczas organizacji eventów firmowych (kongresy, konferencje, seminaria, szkolenia, warsztaty, Customer Days itp.),
  • Organizacja udziału firmy w eventach zewnętrznych (prezentacje, inserty materiałów promocyjnych),
  • Patronat medialny nad autorskimi eventami firmy,
  • Publikacja stron internetowych dedykowanych organizowanym imprezom i ich rejestracja w popularnych wyszukiwarkach oraz portalach tematycznych,
  • Komunikaty i ogłoszenia umieszczane w czasopismach fachowych oraz na branżowych stronach internetowych,
  • Udział w konferencjach i seminariach organizowanych przez Gration,
  • Precyzyjnie opracowane elementy składowe budżetu eventu,
  • Profesjonalnie prowadzony sekretariat i obsługa recepcyjna,
  • Obsługa techniczna, poligraficzna i plastyczna eventu na najwyższym poziomie (wydawnictwa kongresowe, identyfikatory, certyfikaty, bannery, roll-up etc.),
  • Obsługa cateringowa dla uczestników eventu,
  • Zakwaterowanie dla uczestników eventu w bardzo atrakcyjnych cenach (współpracujemy z wieloma ośrodkami i hotelami),
  • Niezapomniane programy atrakcji towarzyszących, występów artystycznych itp.