1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Telefoniczne umawianie spotkań i telesprzedaż

Jak powiedzieć i osiągnąć cel, czyli jakość mówienia

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy nie chcą już słyszeć w słuchawce zdań w stylu: „Nie, dziękujemy. Nie jesteśmy zainteresowani. Jesteśmy zadowoleni z usług naszych dostawców."

Skuteczna rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem zwiększa motywację i efektywność działań pracownika, ale również wpływa na realizacje planu sprzedaży. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych to klucz do sukcesu w sprzedaży. Sztuka ta jednak nie jest łatwa, a bywa nawet żmudna i niewdzięczna. Nie wszystko da się sprzedać przez telefon. W przypadku sprzedaży wymagającej kontaktu osobistego ważne jest spotkanie z klientem.

Dobra relacja biznesowa zawsze rozpoczyna się od nawiązania kontaktu. Można perfekcyjnie opanować teorię sztuki sprzedaży, ale każdy doświadczony handlowiec powie, że to nie wszystko. Dlatego proponujemy szkolenie, na którym uczymy i trenujemy sposoby panowania nad emocjami oraz kontrolowania i panowania nad rozmową telefoniczną przez handlowców. Uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększyć własną efektywność w zakresie sprzedaży lub umawiania spotkań i za pierwszym razem skutecznie osiągać cel. Powiemy również jak radzić sobie z odmowami.

Im więcej skutecznych spotkań, tym większe szanse na zwiększenie liczby klientów.

Cele szkolenia

Szkolenie w postaci intensywnego treningu, prowadzone przez praktyka, który zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu w sprzedaży – sposoby i metody przekazywania informacji z zachowaniem wysokiej jakości i profesjonalizmu. Celem jest zdobycie i udoskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera oraz przezwyciężania sytuacji trudnych w kontaktach telefonicznych.

Odbiorcy szkolenia

Handlowcy i wszyscy inni pracownicy, którzy chcieliby być podziwiani za skuteczne i ekonomiczne rozmowy z klientem przez telefon, których celem jest umówienie spotkania.

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie motywacji do prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Zdobycie umiejętności omijania „bramkarzy" i podobnych
  • Spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych
  • Utrwalenie poczucia swojej siły przekonywania i pewności w rozmowach telefonicznych
  • Odzyskanie kontroli i przejmowanie inicjatywy w trakcie przyszłych rozmów z klientami
  • Skuteczne i bezstresowe rozmowy z klientami, prowadzące do spotkań biznesowych

Metody

Szkolenie oparte jest na metodach interaktywnych, prowadzone metodą warsztatową,  co pozwala na pełne skupienie się na umiejętnościach praktycznych. Przyjęte do prowadzenia warsztatów metody pozwolą zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w prowadzone ćwiczenia.

Techniki wykorzystane w warsztacie

  • „Burza mózgów”
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.                

Czas trwania szkolenia:

1 dzień; w godzinach 9:00 – 17:00

Miejsce szkolenia:

Sala szkoleniowa w Warszawie.

W przypadku szkolenia zamkniętego lub indywidualnego - miejsce ustalone z Zamawiającym.

 Chcę kupić materiały szkoleniowe z tego szkolenia

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Organizowane:

Warszawa

 7 czerwca 2017 r.
(środa)

14 czerwca 2017 r.
(środa)

28 czerwca 2017 r.
(środa)

5 lipca 2017 r.
(środa)

Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010