1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Telemarketing
– pozyskiwanie i mistrzowska obsługa klientów przez telefon, umawianie spotkań handlowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów sprzedaży, telesprzedawcy,  nowo zatrudnieni jako doradcy klienta,  przedstawiciele handlowi, itp., a także osoby pragnące podjąć satysfakcjonującą pracę w sprzedaży.

Cele szkolenia

  • Dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie nowoczesnego telemarketingu.
  • Poznanie roli  i znaczenia umiejętnego posługiwania się narzędziami komunikacji w kontakcie z klientem.
  • Wypracowanie modelu rozmowy telefonicznej z klientem.
  • Nabycie wiedzy o typach klienta i języku korzyści jakim zwracamy się do klientów.
  • Doskonalenie komunikacji werbalnej.
  • Wypracowanie reakcji na trudne sytuacje z klientami.
  • Nabywanie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami.

Korzyści dla uczestników

  • świadomość swojej postawy wobec klienta i rozmów telefonicznych
  • świadomość wpływu sposobu prowadzenia rozmowy z klientem na jego opinię o firmie
  • poprawne otwieranie rozmów telefonicznych
  • sprawne posługiwanie się głosem (tempo mowy, akcentowanie, barwa, itp.)
  • stosowanie zasad dobrej obsługi klienta przez telefon
  • zadawanie trafnych pytania pozwalających dobrze zrozumieć sprawę/pytanie
  • przejawianie życzliwości, dobre nastawienie i energia w trakcie rozmowy z klientem tak, aby klient czuł się obsłużony w sposób szczególny
  • radzenie sobie z trudnymi klientami: zdenerwowanymi, niezadowolonymi, mającymi pretensje czy zbyt rozgadanymi
  • przekazywanie informacji w jasny, zwięzły i zrozumiały dla klienta sposób
  • udzielanie instrukcji w zrozumiały dla klienta sposób
  • dopasowanie do języka i stylu komunikacji klienta
  • spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych

Korzyści dla firmy

  • Wzrost ilości klientów
  • Realizacja planów sprzedaży
  • Wzrost przychodów ze sprzedaży
  • Lepsza obrona marży i zysku
  • Skuteczny zespół handlowy
  • Wzrost efektywności sprzedaży
  • Wzrost zadowolenia klientów
  • Poprawa płynności finansowej
  • Umocnienie pozycji na rynku

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Techniki wykorzystane w warsztacie

„Burza mózgów” Gry symulacyjne Case study Ćwiczenia indywidualne i grupowe

Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.                

Ogólny program szkolenia

1.      Co to jest telemarketing (telesprzedaż, telemarketing właściwy, telepromocja)

2.      Rodzaje telemarketingu (metody sprzedaży przez telefon)

3.      Zasady pracy z telefonem

  • Stres „pierwszego telefonu”
  • Kultura rozmowy telefonicznej
  • Czas trwania rozmowy
  • Planowanie rozmowy i formułowanie celu
  • Psychiczne przygotowanie do pracy
  • „Czy radzę sobie z telefonem”

4.      Specyfika kontaktu telefonicznego.

  • Wady i zalety telefonu, jak to wykorzystywać, a na co uważać?
  • Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia
  • Co widać przez telefon? Głos - podstawowe narzędzie przekazu
  • Jak budować pozytywny klimat rozmowy?
  • Słowa utrudniające porozumienie z klientem. Jakich zwrotów nie używać?

5.      Etykieta rozmowy telefonicznej

  • Savoir-vivre w kontaktach z klientem.
  • Przyjmowanie i przełączanie rozmów
  • Zwroty, których należy unikać
  • Dopasowanie zachowań obsługującego i klienta
  • Obsługa klienta w sytuacjach konfliktowych - studia przypadków

6.      Proces obsługi klienta – etapy

  • Pierwszy kontakt z klientem – dlaczego pierwsze wrażenie jest takie ważne
  • Etykieta biznesowa – powitanie, przedstawienie
  • Profesjonalna rozmowa z klientem:
  • Umiejętnie zdobywaj informacje – aktywne słuchanie, parafraza, pytania i język intencji; podsumowywanie
  • Umiejętnie udzielaj informacji – przejmowanie odpowiedzialności, nieusprawiedliwianie się
  • Obiekcje i zastrzeżenia klienta – dobry czy zły sygnał dla obsługującego?
  • Przyczyny powstawania obiekcji – góra lodowa
  • Skuteczne techniki niwelowania zastrzeżeń
  • Finalizowanie rozmowy – zakończ pozytywnym i zindywidualizowanym akcentem

7.    Narzędzia wykorzystywane w pracy z telefonem

  • Opracowanie przebiegu procesu „odbieranie telefonów”
  • Opracowanie przebiegu procesu „umówienie spotkania handlowego”
  • Opracowanie przebiegu procesu „informowanie o nowych usługach/produktach”
  • Opracowanie przebiegu procesu „podtrzymywanie kontaktów z klientem”

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Organizowane:

Warszawa
- szkolenia otwarte
 

2 czerwca 2017 r.
(piątek)

19 czerwca 2017 r.
(poniedziałek)

4 lipca 2017 r.
(wtorek)

11 lipca 2017 r.
(wtorek)

 


Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010