1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Strategia marketingowa i wizerunkowa
– jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces

Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową. Strategie – marketingowa i wizerunkowa – jako  koncepcje sprawnego działania na rynku, opierają się na możliwie najkorzystniejszym zestawie zasobów organizacji do realizacji celów organizacji. O ich skuteczności i przewadze konkurencyjnej organizacji decyduje prowadzona przez nią polityka m.in. w zakresie takich kluczowych elementów jak produkty, ceny, dystrybucja oraz promocji, jak również przewidywanie scenariuszy zmian w otoczeniu, wyznaczanie celów, środków i sposobów ich osiągnięcia.

Zrozumienie potrzeb klientów i odniesienie się do nich w spójnych strategiach marketingowej i wizerunkowej jest obecnie kluczowym czynnikiem tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku. Nie jest to dziś zadanie łatwe, bowiem większość klientów bardzo świadomie i racjonalnie podejmuje decyzje zakupowe. Większość klientów stawia bardzo wysokie wymagania, zaś dotarcie z komunikatami marketingowymi i wizerunkowymi staje się bardzo trudne.

Korzyści dla uczestników

  • zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
  • poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
  • wybór metod badań marketingowych i wizerunkowych
  • rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
  • poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
  • dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do konsumentów: ATL, BTL, nowe technologie, narzędzia niestandardowe
  • nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
  • zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
  • poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
  • umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
  • wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów marketingu (pracownicy, kierownicy, menedżerowie działów marketingu), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych – wszyscy zaangażowani w tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunkowej. Wszyscy, którzy pragną umiejętnie stosować skuteczne strategie marketingowe i wizerunkowe.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Techniki wykorzystywane w warsztacie

„Burza mózgów” Gry symulacyjne Case study Ćwiczenia
Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.                

Ogólny program szkolenia

  • Audyt marketingowy
  • Strategiczne planowanie marketingu i wizerunku
  • Profil działalności i kompetencje
  • Filozofia i polityka marketingu i wizerunku
  • Analiza makro- i mikrootoczenia
  • Cele strategiczne, marketingowe i wizerunkowe
  • Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
  • Marketingowe i wizerunkowe grupy docelowe
  • Koncepcja marketingu i wizerunku – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
  • Budżet marketingowy i harmonogram wykonawczy
  • Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
  • Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej i wizerunkowej
  • Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów marketingowych i wizerunkowych
  • Metody kontroli wyników
  • Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Organizowane:

Warszawa

5 czerwca 2017 r.
(poniedziałek)

20 czerwca 2017 r.
(wtorek)

29 czerwca 2017 r.
(czwartek)

10 lipca 2017 r.
(poniedziałek)


Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010