1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Skuteczny handlowiec,
czyli jak szybko osiągać sukcesy w sprzedaży

Cele szkolenia

Zwiększenie kompetencji sprzedażowych poprzez usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie:

  • Przygotowanie do kontaktu z klientem – jak zainteresować, aby pomóc klientowi. 
  • Skuteczna komunikacja z klientem.
  • Umawianie spotkań handlowych.
  • Wizyta i rozmowa handlowa – budowanie długofalowych pozytywnych relacji.
  • Sposoby skutecznych wpływów na decyzję o zakupie – badanie potrzeb.
  • Reakcja na obiekcje klienta. 
  • Metody prezentacji ceny i produktów/usług – ćwiczenia.
  • Najskuteczniejsze elementy negocjacji w procesie sprzedaży.
  • Proces zamykania sprzedaży.
  • Wzrost sprzedaży – to, co nieuniknione od dziś.

Wytyczne do praktycznego stosowania informacji natychmiast użytecznych, zdobytych na tym szkoleniu.

Efekty skutecznej sprzedaży do uzyskania natychmiast!

Odbiorcy szkolenia

Szkolenie dla pracowników działów sprzedaży, nowo zatrudnionych jako doradcy klienta lub przedstawiciele handlowi, telesprzedawców itp., a także dla osób pragnących podjąć satysfakcjonującą pracę w sprzedaży.

Korzyści dla uczestników

  • podniesienie kwalifikacji,
  • samorealizacja i wzrost efektywności w życiu zawodowym,
  • poznanie mechanizmów wywierania wpływu w procesie sprzedaży,
  • skuteczne radzenie sobie z wątpliwościami klienta,
  • rozwinięcie umiejętności interpersonalnych,
  • utrwalenie sprawdzonych technik ułatwiających rozpoznanie potrzeb klienta,
  • poznanie sposobów skutecznego pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania
         pozytywnych relacji z dotychczasowymi,
  • poznanie technik negocjacji stosowanych w perswazji sprzedażowej,
  • nieunikniony wzrost własnej motywacji, satysfakcji i stabilności zawodowej.

Korzyści dla firmy

  • wzrost konkurencyjności firmy,
  • efektywność i profesjonalizm pracownika,
  • zadowolenie klienta,
  • budowanie długoterminowych relacji pomiędzy klientem a firmą,
  • budowanie marki i wizerunku firmy.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Techniki wykorzystane w warsztacie

„Burza mózgów” Gry symulacyjne Ćwiczenia indywidualne i grupowe
Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Ogólny program szkolenia

  1. Proces sprzedaży.
  2. Atmosfera budowania kontaktu z klientem - pierwsze wrażenie, wizerunek firmy.
  3. Techniki nawiązywania kontaktu z każdym klientem.
  4. Wzbudzenie zainteresowania.
  5. Poznawanie potrzeb klientów.
  6. Tajniki skutecznego doboru prezentacji do typu klienta.
  7. Wywieranie wpływu na klienta.
  8. Odróżnienie obiekcji od oporu.
  9. Skuteczne przedstawianie cen.
  10. Negocjacje cenowe i obrona marży.
  11. Trening skutecznych zachowań w sytuacjach konfliktowych i wobec nietypowych klientów.
  12. Techniki finalizacji oraz utrzymywanie kontaktów po sprzedaży.

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Organizowane:

Warszawa
- szkolenia otwarte
 
21 czerwca 2017 r.
(środa)
 
18 lipca 2017 r.
(wtorek)
 

 

Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010