1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Public relations w małych i średnich firmach

Nie można się nie komunikować. W dzisiejszych czasach można się pokusić o uogólnienie – „wszystko w biznesie jest komunikacją”. O sukcesie lub porażce decyduje to, jak  organizacja jest postrzegana przez klientów, partnerów biznesowych, interesariuszy i konkurencję, decyduje i to, jak jest odbierana przez swoich pracowników i ich najbliższych. Nie sztuką jest zbudować odpowiedni wizerunek, sztuką jest go utrzymać i umiejętnie wykorzystać, osiągając sukces biznesowy. Coraz więcej organizacji świadomie traktuje sztukę public relation jako funkcję zarządzania, niezbędną do osiągania celów biznesowych w każdej sytuacji, przede wszystkim w sytuacji kryzysu ekonomicznego. Nie bez powodu właśnie w tym okresie wiele organizacji decyduje się wzmocnić działania komunikacyjne – bo to jak będą postrzegani w sytuacjach trudnych, przesądzi o tym, jak będą postrzegani w stabilniejszej rzeczywistości rynkowej. Warsztaty obejmują w zakresie teoretycznym i praktycznym wiedzę na temat działań i narzędzi PR dostosowanych do rzeczywistości, w której funkcjonują firmy z sektora MSP w Polsce. Szczególnemu uwzględnieniu podlega specyfika trudności i ograniczoność możliwości budżetowych z powodu kryzysu ekonomicznego.

Cele szkolenia

Nabycie/poszerzenie wiedzy i umiejętności wykorzystania technik PR (w ramach komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, PR korporacyjnego, PR produktu, PR w sytuacjach kryzysowych i komunikacji zmiany) w celu osiągnięcia sukcesu biznesowego organizacji. Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zbudowania spójności komunikacyjnej organizacji i wizerunku organizacji, który pozwoli jej na realizację strategicznych celów biznesowych. Zdobycie umiejętności nawiązywania skutecznych i efektywnych relacji z mediami w długofalowym procesie budowania wizerunku organizacji.

Odbiorcy szkolenia

Kadra menedżerska, zarządzający firmami, specjaliści do spraw komunikacji, promocji, marketingu i PR.

Korzyści

W efekcie warsztatów uczestnicy będą wiedzieć, jak:

  • wykorzystać nabyte umiejętności praktyce
  • budować spójny, zamierzony wizerunek organizacji, który wspierałby realizację celów biznesowych
  • pozycjonować klarownie markę za pomocą narzędzi PR
  • zarządzać skutecznie komunikacją z mediami, pracownikami, z partnerami biznesowymi i interesariuszami, aby uzyskać najlepszą pozycję rynkową, osiągnąć sukces biznesowy i zamierzone cele
  • uzyskać przy pomocy niewielkich nakładów finansowych na działania PR  maksymalizację efektów, skuteczność i realizację zamierzonych celów biznesowych

Metody

Forma warsztatowa, dużo ćwiczeń, dyskusji, pracy w grupach; case studies – przykłady  najlepszych i najgorszych praktyk PR z kraju i ze świata. Uczestnicy mają okazję wykorzystać nabytą wiedzą w praktyce, przygotować własne strategie komunikacyjne swojej organizacji już w trakcie szkolenia i na bieżąco rozwiązywać sytuacje, postrzegane w organizacji jako trudne, skomplikowane i wymagające zmian. Tworząc program szkoleniowy trener wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu public relations, zasad prowadzenia biznesu, komunikacji, psychologii i NLP. Wyzyskuje przy tym nowoczesne techniki uczenia się (m.in. systemowe techniki myslenia i modelowanie). Warsztaty przeprowadzone są na bazie podanych poniżej modułów, a każdy z nich to określony obszar kompetencji. Ostateczny plan warsztatów będzie wzbogacony o potrzeby uczestników, które zdefiniowane zostaną przed szkoleniem w ramach audytu komunikacyjnego (ankieta potrzeb uczestników). 

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.

Zakres merytoryczny szkolenia

Moduł 1.
Wprowadzenie do PR

Moduł 2.
Strategia PR dla MSP

Moduł 3.
Skuteczne zarządzanie komunikacją do mediów i interesariuszy

Moduł 4.
Spójność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej gwarantem sukcesu organizacji

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010