1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Plan marketingowy w firmie
– jak napisać i zrealizować, aby odnieść pewny sukces

Umiejętność planowania i realizacji działań marketingowych to wyznacznik skutecznego ekonomicznie istnienia firmy. Niewłaściwie określone cele marketingowe, brak informacji i nieumiejętna analiza istniejących, brak pewności wytyczonych działań - nie prowadzą do sukcesu. Strategia marketingowa firmy to wypadkowa dobrze dobranych i określonych celów, źródeł finansowania, instrumentów marketingowych i metod kontroli.

Głównym celem planu marketingowego jest dopasowanie strategii i narzędzi marketingowych do osiągnięcia wyznaczonych celów w oparciu o przeprowadzoną analizę szans, zagrożeń, sił i słabości firmy. Profesjonalnie opracowany plan marketingowy zapewnia skuteczne wdrożenie przyjętej strategii marketingu przy rozsądnym budżecie, a jego autorowi i wykonawcom daje kontrolę i pewność siebie w osiągnięciu wyznaczonych celów.

Cele szkolenia

  • przedstawienie zasad planowania  marketingowego w ujęciu praktycznym
  • prezentacja problematyki marketingowej i strategii marketingowych
  • przećwiczenie umiejętności myślenia marketingowego
  • zapoznanie z najnowszymi tendencjami w tej dziedzinie
  • ukazanie planowania strategicznego w oparciu o realizowane wyniki i  stawiane cele
  • umiejętność opracowywania strategii i definiowania celów operacyjnych i strategicznych
  • umiejętność bieżącej analizy marketingowej w oparciu o dostępne dane
  • intensywny trening rozwiązywania problemów marketingowych

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów marketingu (pracownicy, kierownicy, menedżerowie działów marketingu), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych. Pracownicy i menedżerowie działów sprzedaży, zajmujący się gromadzeniem  danych marketingowych. Idealne szkolenie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz właścicieli małych i średnich firm.

Korzyści dla uczestników

  • Uporządkowanie wiedzy na temat planowania marketingowego
  • Usystematyzowanie informacji i sposobów analizy pozycji firmy na rynku
  • Udoskonalenie umiejętności tworzenia i realizacji planu marketingowego
  • Prowadzenie umiejętnej analizy elementów planu marketingowego
  • Wypracowanie metod oceny stopnia realizacji planu i skuteczności działań podejmowanych przez dział marketingu
  • Poszerzenie umiejętności o wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Techniki wykorzystywane w warsztacie

„Burza mózgów” Gry symulacyjne Case study Ćwiczenia 

Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.                

Ogólny program szkolenia

  1. Ab ovo, czyli audyt marketingowy

  2. Analizy niezbędne do wykorzystania w planie marketingowym

  3. Opracowanie planu strategicznego

  4. Opracowanie planu taktyczno-operacyjnego

  5. Przygotowanie do wdrożenia i powiązanie planu z innymi działaniami firmy

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Organizowane:

Warszawa

12 czerwca 2017 r.
(poniedziałek)

22 czerwca 2017 r.
(czwartek)

14 lipca 2017 r.
(piątek)

 


Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010