1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

ATL, BTL
–  planowanie skutecznych działań marketingowych

„Reklama jest dźwignią handlu”, ale tylko efektywna przyniesie firmie wymierne korzyści. Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na skuteczne planowanie działań reklamowych. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy zaplanować kampanię, poznają techniki reklamy, zasady doboru mediów oraz współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika ze sztuką skutecznego planowania działań wizerunkowych, reklamowych i sprzedażowych.

Korzyści dla uczestników

Wzrost umiejętności w zakresie:

  • skutecznego planowania kampanii reklamowych,
  • efektywnego doboru mediów do strategii i celów marketingowych,
  • skutecznego stosowania technik reklamy,
  • optymalnego wykorzystania budżetu,
  • konstrukcji media planu,
  • współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
  • przygotowania przetargu na obsługę mediową,
  • pomiaru efektów przeprowadzonych kampanii.

Odbiorcy szkolenia

Wszyscy zainteresowani zwiększeniem sprzedaży i prowadzeniem kampanii wizerunkowych i reklamowych, w szczególności specjaliści związani z działalnością marketingową, kadra zarządzająca.

Certyfikaty

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Program szkolenia

I. Działania ATL

1.    ATL

  • standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet)
  • sponsoring
  • product placement
  • strategia użycia mediów

2.    Media – ogólna charakterystyka (media mix)

  • Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)
  • Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)
  • Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)
  • Outdoor (charakterystyka nośników)
  • Internet (rodzaje reklam internetowych)

3.    Planowanie mediów

  • wskaźniki (target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS)

4.    Planowanie kampanii (efektywność działań)

II. Działania BTL

1.    BTL

  • formy i ich charakterystyka
  • POS

III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię

  • Promocja (animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, tajemniczy klient, door to door,    merchandising)
  • Event
  • Działania PR

IV. Zasady współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi

1. Proces przetargowy (tworzenie briefu – ćwiczenia)

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010