1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Rozmowy windykacyjne przez telefon

Uczestnicy szkolenia nauczą się efektywnej komunikacji z klientami, aby wpływać na ich decyzje i zachowanie w pożądany sposób. Program obejmuje doskonalenie umiejętności słuchania i przekazywania informacji w taki sposób, aby przekaz był zgodny z intencją nadawcy. Każdy z uczestników zostanie nauczony technik zadawania pytań, pozna rolę oraz możliwości wykorzystania intonacji głosu, odczytywania informacji wysyłanych nieświadomie przez rozmówcę i znaczenia przekazu pozawerbalnego.

Szkolenie uwzględnia wiele zagadnień, m.in.:

  • Różnice między windykacją twardą i miękką.
  • Dlaczego klienci nie płacą.
  • Jak rozpoznawać „trudnych klientów” i z nimi postępować.
  • Na jakie elementy, spotykane tylko w windykacji, należy zwrócić uwagę podczas telefonicznej rozmowy windykacyjnej z klientem (system, pozytywy, ozdobniki).
  • Zapoznanie się z sytuacją klienta i przygotowanie planu rozmowy telefonicznej.
  • Na czym polega test przeciągania ze strony klienta.
  • Zapoznanie z przykładowymi czterema rozmowami windykacyjnymi przez telefon.
  • Rodzaje obiekcji i ich przezwyciężanie.
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas przychodzącej i wychodzącej rozmowy windykacyjnej z klientami.

Cele szkolenia

Udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów windykacyjnych przez telefon w celu usprawnienia pracy osób odpowiedzialnych za działania windykacyjne.
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się profesjonalnie prowadzić rozmowę windykacyjną przez telefon, poprzez umiejętne wykorzystanie wiedzy na temat metod i sposobów niezbędnych w takich rozmowach.

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy działów windykacji, działów finansowo-księgowych, wszyscy mogący mieć styczność z dłużnikami.

Korzyści dla uczestników

Udoskonalenie umiejętności skutecznych i profesjonalnych metod windykacji, zasad prowadzenia negocjacji z dłużnikami. Ćwiczenia nauczą jak poznać prawdziwy powód niepłacenia należności i jakimi technikami doprowadzić do stanu akceptacji długu - jedynej możliwej postawy, która pozwala na rozmowę o warunkach spłaty.

Metody szkoleniowe

Zajęcia będą prowadzone w formie aktywizującego treningu, obejmującego krótkie omówienia, dyskusje, ćwiczenia indywidualne i grupowe. Część ćwiczeń jest nagrywana na kamerę wideo i magnetofon w celu przeprowadzenia analiz własnych zachowań i ich oceny. Pomaga to wyeliminować niewłaściwe nawyki i zastąpić je pożądanymi. Przyjęta w prowadzeniu zajęć metody pozwolą zainteresować uczestników i uzyskać ich osobiste zaangażowanie w prowadzonych ćwiczeniach.

Techniki wykorzystane w warsztacie

  • „Burza mózgów”
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 

Materiały szkoleniowe z tego tematu

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Oferujemy kompleksowe szkolenia dedykowane określonym branżom.

Szkolenia branżowe uwzględniają nie tylko specyfikę działania poszczególnej branży, ale również trendy, zachodzące zmiany i sytuacje pojawiające się w ich otoczeniu.

Zaletą tego typu szkoleń jest ścisłe ukierunkowanie i dostosowanie programu szkolenia do specyfiki właściwej danej branży.

Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010