1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Wizerunek w branży usług
hotelarskich i turystycznych

Wszystkie podmioty działające w branży turystycznej, takie jak gospodarstwa agroturystyczne, zajazdy, motele, czy hotele posiadają własny, określony wizerunek, stanowiący wyobrażenie o całokształcie podejmowanych przez nie działań.

Na obraz firmy w oczach klienta składają się wszystkie decyzje podejmowane przez osoby zarządzające, m. in.: wybór nazwy, logo, reklamy, podejście do klienta, organizacja pracy zatrudnianych osób, atmosfera panująca wśród współpracowników, oferowane usługi, wybór partnerów biznesowych itp. Siła oddziaływania wizerunku na otoczenie jest na tyle duża, że stanowi o wyznaczniku sukcesu firmy na rynku, czyli o ilości lub jakości odwiedzających dane miejsce gości.

Każda firma powinna mieć jasno określoną tożsamość, wiedzieć jak chce być postrzeganą i w jaki sposób komunikować się z otoczeniem (klientami, konkurencją, partnerami biznesowymi, czy lokalną społecznością), co zasadniczo wpłynie na aktywny sposób kształtowania profesjonalnego wizerunku.

Dzięki zdobytej wiedzy i nabyciu umiejętności komunikacyjnych uczestnicy poniższego szkolenia będą w stanie dużo swobodniej i pewniej kreować własną tożsamość, planować oraz wdrażać działania mające na celu tworzenie profesjonalnego wizerunku, a co za tym idzie przyjmować więcej Klientów i podnosić zyski swoich firm.

Cele szkolenia

Zasadniczym celem szkolenia jest przekazanie sposobów budowania pozytywnego wizerunku firmy jako całości. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat siły oddziaływania poszczególnych elementów kształtujących wizerunek firmy z branży turystycznej, ze szczególnym zwróceniem uwagi na znaczenie tożsamości firmy; uzyskają wyczerpujące informacje z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientami, określania pożądanego pozycjonowania własnej firmy w otoczeniu rynkowym (innych gospodarstw agroturystycznych, zajazdów, moteli, hoteli oraz hoteli/zajazdów sieciowych); wypracują praktyczne decyzje w zakresie strategii budowania wizerunku swojej firmy.

Odbiorcy szkolenia

Osoby zarządzające gospodarstwami agroturystycznymi, motelami, hotelami, zajazdami; Pracownicy odpowiedzialni za dobór i szkolenie personelu oraz osoby odpowiedzialne za tworzenie ofert i nadzorowanie jakości oferowanych usług.

Korzyści dla uczestników

Profesjonalne i skuteczne nauczenie się metod budowania pozytywnego wizerunku.

Korzyści dla pracodawców

  • Zatrudnianie profesjonalistów przygotowanych do efektywnej realizacji rentownego planu sprzedaży usług turystycznych.
  • Utrwalenie wizerunku wiarygodnego i profesjonalnego Gospodarza.

Metody szkoleniowe

Szkolenie oparte jest na metodach interaktywnych, prowadzone metodą warsztatową, co pozwala na pełne skupienie się na umiejętnościach praktycznych. Podczas trzeciego dnia szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość odegrania przygotowanych wcześniej scenariuszy obejmujących realne sytuacje dotyczące sprzedaży powierzchni reklamowej, sfilmowane scenki zostaną przy pomocy prowadzącego szkolenie zanalizowane. Przyjęte do prowadzenia warsztatów metody pozwolą zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w prowadzone ćwiczenia.

Techniki wykorzystane w warsztacie

  • „Burza mózgów”
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kontakt - Szkolenia

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing  +48 22 245 32 50

Oferujemy kompleksowe szkolenia dedykowane określonym branżom.

Szkolenia branżowe uwzględniają nie tylko specyfikę działania poszczególnej branży, ale również trendy, zachodzące zmiany i sytuacje pojawiające się w ich otoczeniu.

Zaletą tego typu szkoleń jest ścisłe ukierunkowanie i dostosowanie programu szkolenia do specyfiki właściwej danej branży.

Szkolenie indywidualne

Termin i miejsce
do uzgodnienia
 
Dodatkowe informacje:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

+48 602 617 076

Szkoliliśmy m.in. pracowników:

Accor
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Agfa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing AON Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Aster
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Ochrony
    Środowiska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Bank Toyota Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Centrum Medyczne LIM
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Diverse
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Dom Wydawniczy
    Bellona
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Energis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing EOS Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Euro Media
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Galeria Centrum
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Genexo
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Grupa TOPEX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HotelCareer.pl
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing HP Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing iBOX
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Impet Computers
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Instalator Polski
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Intrum Justitia
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ISCG
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Lotos Paliwa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Marks and Spencer
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Medica
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Mercure
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Michelin Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MI Flota
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing MZA Warszawa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing NEUCA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Orbis
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing ORWAK Tomra
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Pharma Nord
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PKN Orlen
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polkomtel (Plus GSM)
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Polska Agencja Rozwoju
    i Strategii
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Port Lotniczy Łódź
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Program Juventa
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing PZU
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Renault Truck Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Scania Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing SPEC
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Telewizja Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TU Generali
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TÜV Rheinland Polska
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TPSA
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TV4
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing TVN
Gration - szkolenia, marketing, sprzedaż, telemarketing Vaillant

oraz wielu firm sektora MSP (również w projektach EFS).

Skutecznie szkolimy w zakresie:

marketing marketingu
sprzedaż sprzedaży
public relations public relations
obsługa klienta obsługi klienta
komunikacja komunikacji
negocjacje negocjacji
prezentacje prezentacji
zarządzanie zarządzania
coaching coachingu

Spółka jest wpisana do
Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Nr 2.14/00013/2010