Strategia wizerunkowa

    Strategia wizerunkowa

    Jak napisać i realizować, aby odnieść pewny sukces

    Rozwój i sukces prowadzenia działalności gospodarczej kreuje marketing. Z tego względu każda organizacja powinna stosować zarządzanie marketingowe i działać zgodnie z przyjętą strategią marketingową i wizerunkową. Strategie – marketingowa i wizerunkowa – jako  koncepcje sprawnego działania na rynku, opierają się na możliwie najkorzystniejszym zestawie zasobów organizacji do realizacji celów organizacji. O ich skuteczności i przewadze konkurencyjnej organizacji decyduje prowadzona przez nią polityka m.in. w zakresie takich kluczowych elementów jak produkty, ceny, dystrybucja oraz promocji, jak również przewidywanie scenariuszy zmian w otoczeniu, wyznaczanie celów, środków i sposobów ich osiągnięcia.

    Zrozumienie potrzeb klientów i odniesienie się do nich w spójnych strategiach marketingowej i wizerunkowej jest obecnie kluczowym czynnikiem tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku. Nie jest to dziś zadanie łatwe, bowiem większość klientów bardzo świadomie i racjonalnie podejmuje decyzje zakupowe. Większość klientów stawia bardzo wysokie wymagania, zaś dotarcie z komunikatami marketingowymi i wizerunkowymi staje się bardzo trudne.

    Korzyści dla uczestników

    • zwiększenie stopnia znajomości otoczenia rynkowego
    • poznanie czynników motywujących klientów do zakupu
    • wybór metod badań wizerunkowych
    • rozumienie strategii marketingowej i wizerunkowej - czym są i po co każda firma powinna je mieć
    • poznanie sposobów efektywnego przygotowania i wdrożenia strategii
    • dobór skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do grup docelowych
    • nabycie umiejętności projektowania skutecznych działań marketingowych – cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe
    • zdobycie umiejętności opracowywania planów komunikacji
    • poznanie sposobów ocen potencjałów klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych
    • umiejętne dopasowanie instrumentów komunikacji do różnych segmentów
    • wzrost umiejętności w zakresie oceny efektywności działań komunikacyjnych i marketingowych

    Odbiorcy szkolenia

    Pracownicy działów marketingu i public relations (specjaliści, kierownicy, menedżerowie), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe i wizerunkowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych – wszyscy zaangażowani w tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i wizerunkowej. Wszyscy, którzy pragną umiejętnie stosować skuteczne strategie marketingowe i wizerunkowe.

    Metody

    Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.

    Materiały szkoleniowe dla uczestników

    Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

    Certyfikaty

    Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

    Ogólny program szkolenia

    • Audyt wizerunku organizacji
    • Strategiczne planowanie działań public relations
    • Profil działalności i kompetencje
    • Filozofia i polityka wizerunku
    • Analiza otoczenia i konkurencji
    • Cele strategiczne organizacji i wizerunkowe
    • Strategiczne aktywa firmy i kluczowe kompetencje
    • Wizerunkowe grupy docelowe
    • Koncepcja wizerunku – tworzenie skutecznych strategii i programów działań krok po kroku
    • Budżet wizerunkowy i harmonogram wykonawczy
    • Sposoby sprawdzania spójności strategii marketingowej i wizerunkowej
    • Wdrażanie i monitorowanie realizacji planów wizerunkowych
    • Metody kontroli wyników
    • Kiedy i czy należy modyfikować strategie marketingową i wizerunkową

    Miejsce i czas szkolenia

    Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

    Cena dla 1 uczestnika

    1300+23%VAT

    Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

    Zapisy

    Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

    Terminy:

    Warszawa

    29 sierpnia 2017 r.
    (wtorek)

    4 września 2017 r.
    (poniedziałek)

    12 września 2017 r.
    (wtorek)

    3 października 2017 r.
    (wtorek)
     

     

    Dołącz do grupy
    na szkolenie otwarte

    Zapraszamy

     Szybki kontakt:
    +48 608 630 994
    szkolenia@gration.pl

     

     

    Szkolenie indywidualne

     

    Termin, zakres
    i miejsce

    do uzgodnienia

     
     
     
    Szybki kontakt:
     szkolenia@gration.pl
    +48 602 617 076

     

     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem