Plan marketingowy

    Plan marketingowy

    Jak napisać i realizować, aby osiągnąć cele i dobre wskaźniki

    Umiejętność planowania i realizacji działań marketingowych to wyznacznik skutecznego ekonomicznie istnienia firmy. Niewłaściwie określone cele marketingowe, brak informacji i nieumiejętna analiza istniejących, brak pewności wytyczonych działań - nie prowadzą do sukcesu. Strategia marketingowa firmy to wypadkowa dobrze dobranych i określonych celów, źródeł finansowania, instrumentów marketingowych i metod kontroli.

    Głównym celem planu marketingowego jest dopasowanie strategii i narzędzi marketingowych do osiągnięcia wyznaczonych celów w oparciu o przeprowadzoną analizę szans, zagrożeń, sił i słabości firmy. Profesjonalnie opracowany plan marketingowy zapewnia skuteczne wdrożenie przyjętej strategii marketingu przy rozsądnym budżecie, a jego autorowi i wykonawcom daje kontrolę i pewność siebie w osiągnięciu wyznaczonych celów.

    Cele szkolenia

    • przedstawienie zasad planowania  marketingowego w ujęciu praktycznym
    • prezentacja problematyki marketingowej i strategii marketingowych
    • przećwiczenie umiejętności myślenia marketingowego
    • zapoznanie z najnowszymi tendencjami w tej dziedzinie
    • ukazanie planowania strategicznego w oparciu o realizowane wyniki i  stawiane cele
    • umiejętność opracowywania strategii i definiowania celów operacyjnych i strategicznych
    • umiejętność bieżącej analizy marketingowej w oparciu o dostępne dane
    • intensywny trening rozwiązywania problemów marketingowych

    Odbiorcy szkolenia

    Pracownicy działów marketingu (pracownicy, kierownicy, menedżerowie działów marketingu), osoby zajmujące się tą tematyką, koordynujące i nadzorujące działania marketingowe, kadra kierownicza i zarządcza decydująca o zakresie stosowania działań marketingowych. Pracownicy i menedżerowie działów sprzedaży, zajmujący się gromadzeniem  danych marketingowych. Idealne szkolenie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz właścicieli małych i średnich firm.

    Korzyści dla uczestników

    • Uporządkowanie wiedzy na temat planowania marketingowego
    • Usystematyzowanie informacji i sposobów analizy pozycji firmy na rynku
    • Udoskonalenie umiejętności tworzenia i realizacji planu marketingowego
    • Prowadzenie umiejętnej analizy elementów planu marketingowego
    • Wypracowanie metod oceny stopnia realizacji planu i skuteczności działań podejmowanych przez dział marketingu
    • Poszerzenie umiejętności o wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu

    Metody

    Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.

    Materiały szkoleniowe dla uczestników

    Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

    Certyfikaty

    Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

    Ogólny program szkolenia

    1. Ab ovo, czyli audyt marketingowy

    2. Analizy niezbędne do wykorzystania w planie marketingowym

    3. Opracowanie planu strategicznego

    4. Opracowanie planu taktyczno-operacyjnego

    5. Przygotowanie do wdrożenia i powiązanie planu z innymi działaniami firmy

    Miejsce i czas szkolenia

    Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

    Cena dla 1 uczestnika

    1300+23%VAT

    Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

    Zapisy

    Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie ustalamy i przekazujemy niezbędne informacje uczestnikom i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

    Terminy:

    Warszawa

    31 sierpnia 2017 r.
    (czwartek)

    18 września 2017 r.
    (poniedziałek)

    26 września 2017 r.
    (wtorek)

    4 października 2017 r.
    (środa)
     

     

    Dołącz do grupy
    na szkolenie otwarte

    Zapraszamy

     Szybki kontakt:
    +48 608 630 994
    szkolenia@gration.pl

     

     

    Szkolenie indywidualne

     

    Termin, zakres
    i miejsce

    do uzgodnienia

     
     
     
    Szybki kontakt:
     szkolenia@gration.pl
    +48 602 617 076

     

     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem