Komunikacja marketingowa

    Komunikacja marketingowa na rynku B2B

    Komunikowanie się – najważniejsze wyzwanie w biznesie – jest również zadaniem najtrudniejszym. Niewydajna lub niewłaściwa komunikacja marketingowa może mieć brzemienne skutki dla sukcesu firmy. Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na istotę komunikacji marketingowej i dostosowane jest do specyfiki firmy działającej głównie na rynku B2B.

    Korzyści dla uczestników

    Wzrost umiejętności w zakresie:

    • opracowywania planów komunikacji na rynku B2B,
    • oceny potencjału klientów i optymalizacji narzędzi komunikacyjnych,
    • dopasowania instrumentów komunikacji do różnych segmentów klientów B2B,
    • oceny efektywności działań komunikacyjnych na rynku B2B.

    Metody

    Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową z wykładami, co pozwala rozwijać praktyczne umiejętności uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie.

    Materiały szkoleniowe dla uczestników

    Każdy uczestnik otrzymuje unikalny i przydatny komplet materiałów obejmujący omawianie zagadnienia.

    Certyfikaty

    Wydajemy rejestrowane certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Gration jest zarejestrowaną instytucją szkoleniową.

    Ogólny program szkolenia

    Etapy budowy skutecznej komunikacji

    • Określenie odbiorców docelowych
    • Wyznaczenie celów procesu komunikacji
    • Projektowanie przekazu
    • Wybór mediów
    • Metody kontroli realizacji

    Planowanie komunikacji marketingowej

    • Proces planowania komunikacji marketingowej
    • Metody budżetowania komunikacji marketingowej
    • Efektywność komunikacji marketingowej

    Budżet na działania marketingowe

    • Ustalenie wielkości budżetu promocyjnego i promotion-mix
    • Efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego
    • Tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej
    • Budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku B2B
    • Efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe

    Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B

    • Komunikacja formalna
    • Komunikacja nieformalna
    • Reklama - zasady działania i skuteczność reklamy - najnowsze teorie (specyfika poszczególnych typów reklamy i ich zastosowanie, konstrukcja przekazu w reklamie pomiar efektywności reklamy)
    • Promocja sprzedaży (rodzaje, kiedy stosować, mierzenie efektywności)
    • Public Relations (jako narzędzie kształtowania wizerunku, efekty działań public relations (pozytywne i negatywne)
    • Marketing bezpośredni (formy nowoczesne, użycie Internetu, warunki skuteczności)
    • Sprzedaż osobista (warunki skuteczności, zasady działania)
    • Sponsoring i event marketing (wybór, kreowanie własnych wydarzeń)

    Opracowanie mixu promocyjnego

    Nowe zjawiska w komunikacji marketingowej

    Społecznie odpowiedzialna komunikacja marketingowa

    Budowanie marki na rynku usług

    Wpływ komunikacji na wizerunek marki

    Komunikowanie elementów marki i budowanie skojarzeń

    Świadomość i wizerunek marki jako efekty komunikacji

    Miejsce i czas szkolenia

    Sala szkoleniowa w Warszawie, w centrum biznesowym na Powiślu (przy budynku zawsze są wolne miejsca na parkingu i idealny dojazd MZA lub ZTM). Szkolenie jest bardzo intensywne i trwa 8 godzin, od 9:00 do 17:00, ale czas upływa niepostrzeżenie i wszyscy wychodzą zadowoleni z poczuciem dobrze spędzonego dnia. Z dużą dawką uporządkowanej wiedzy i optymizmem na przyszłość. Warto.

    Cena dla 1 uczestnika

    1300+23%VAT

    Cena obejmuje udział w szkoleniu otwartym w Warszawie, w sali szkoleniowej Gration, w godzinach 9:00-17:00, przerwy kawowe, lunch, przydatne materiały szkoleniowe, certyfikat, nieograniczony w czasie kontakt z trenerem (praktykiem!), uzyskanie pozytywnej pewności siebie w realizowanych działaniach i gwarancję efektywniejszej pracy z zakresu tematu szkolenia.

    Zapisy

    Jeśli proponowany przez nas termin i zakres merytoryczny spełnia oczekiwania i potrzeby, prosimy o kontakt na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia na określony termin muszą być dokonywane minimum 5 dni roboczych przed nim, ponieważ w tym czasie przekazujemy uczestnikom informacje i dopasowujemy przykłady, ćwiczenia itp. do ich potrzeb i specyfiki branżowej.

     

    Terminy:

    Warszawa

    28 sierpnia 2017 r.
    (poniedziałek)

    15 września 2017 r.
    (piątek)

    25 września 2017 r.
    (poniedziałek)

    6 października 2017 r.
    (piątek)
     

     

    Dołącz do grupy
    na szkolenie otwarte

    Zapraszamy

     Szybki kontakt:
    +48 608 630 994
    szkolenia@gration.pl

     

     

    Szkolenie indywidualne

     

    Termin, zakres
    i miejsce

    do uzgodnienia

     
     
     
    Szybki kontakt:
     szkolenia@gration.pl
    +48 602 617 076

     

     

    Marketing Consulting & Training Partner

    Gration to wiedza i doświadczenie strategów, menedżerów produktów, copywriterów, grafików, projektantów www, specjalistów ds. marketingu, promocji i sprzedaży.
    Efektem naszych starań są strategiczne i operacyjne rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż i sprzyjające utrzymaniu przewagi konkurencyjnej naszych klientów.

     

    UWAGA! Nasz serwis używa cookies i podobnych technologii.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

    Zrozumiałem